Status
Not open for further replies.

Lucy69

New Member
Joined
03/06/2021
Messages
3
Eu amo esse jogo de coração,espero que ele continue,pelo que eu vi tem mais lugares a ser descobertos e muita coisa que daria uma continuação para esse excelente jogo,e uma das coisas q eu amaria ver,esse é o único jogo de vocês pelo o que vi,e tem muito potêncial,mas eu iria amar outros jogos idênticos a esse,mas com outros tema ,por exemplo : um exiled kingdoms de vikings ou uma continuação do jogo com novos reinos (tipo um novo continente) um exiled kingdoms 2
 

Wojd

New Member
Joined
03/08/2020
Messages
18
Yeah, in fact it has all this potential, for several reasons. It's a wonderful game.

I think for now, as I understand it, and barring some surprise really surprises, it's all based on game updates. It seems very valid to me because it gives fluidity to those who already follow and have playing time. Many games get lost when trying to make new versions. It seems cool to think that there are still many improvements based on the feedbacks, and many worlds and dimensions yet to be introduced, all full of adventures and mysteries. I hope these Viking-style guys are there.
 

stonedwolf

Loreseeker
Joined
06/02/2019
Messages
1,163
or a continuation of the game with new kingdoms (kind a new continent) an exiled kingdoms 2

 

fervoucaos

New Member
Joined
29/09/2021
Messages
2
Location
Brasil
Eu amo esse jogo de coração,espero que ele continue,pelo que eu vi tem mais lugares a ser descobertos e muita coisa que daria uma continuação para esse excelente jogo,e uma das coisas q eu amaria ver,esse é o único jogo de vocês pelo o que vi,e tem muito potêncial,mas eu iria amar outros jogos idênticos a esse,mas com outros tema ,por exemplo : um exiled kingdoms de vikings ou uma continuação do jogo com novos reinos (tipo um novo continente) um exiled kingdoms 2
Eu tbém amo o jogo!! Antes jogava de Warrior, parei no lvl 24. Agora estou de Rogue, lvl 16. Na epoca paguei 11$ e muito bem gasto :D
 
Status
Not open for further replies.

Top