Search results

  1. marceloengcivil2015@gmail

    How build cleric hirge?

    cleric is something I really do not understand at all. give me a bild for Claric tank to accompany my mage. attributes and skills
  2. marceloengcivil2015@gmail

    how to build a warrior?

    I tried to do something Full tank, to be my mage's front line, but then I reset grisselda and it was much better 4 strength 3 agility than Full endurance. I'm currently using shield grisselda and focusing on strength. Glad to see my friend becoming a duduelist. Is 7 strength better or 3...
  3. marceloengcivil2015@gmail

    Minotaur martial arts?

    Minotaur is like a barbarian , only two-hand Ax. Minotaur or half minotaur is Race in other games
  4. marceloengcivil2015@gmail

    Um pouco injusto

    Eu tô chegando num nível de lurar uns 10 mob e matar tudo na bola de fogo level máximo. Isso é bacana, meu maguinho com armadura correndo igual doido, bebendo poção , faço uma curva e boom bola de fogo
  5. marceloengcivil2015@gmail

    Exiled Kingdoms 2

    Amei esse game, principalmente por que a história me pegou, foi divertido joguei por 2 anos.
  6. marceloengcivil2015@gmail

    Problema com personagem Adon

    Eu deixei na gaiola, gostei q ele morreu. Mas achei uma moeda nós esgotos mas a estátua não está oferendo a opção de por a moeda de bronze imperial. Tem relação com ter matado adon?
  7. marceloengcivil2015@gmail

    Problema com personagem Adon

    Helo, ola eu queria saber o que eu perco se deixar adon morrer ? Kk eu gostei de faze-lo pagar.

Top